" >
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا رایانه من امن هست؟

ارسال شده توسط COMPUTER&NETWORK در 87/2/25:: 11:50 صبح

 اگر در کامپیوتر تان علائم زیر را دیدید ممکن است یک برنامه جاسوسی ( Spyware ) به شما حمله کرده باشد دراین صورت بهتر است فوراً برنامه آنتی ویروس خود را بروز کنید و در صورت مرتفع نشدن مشکل یک Anti- Spyware روی سیستم خود نصب کنید.

 1- به طور مرتب پپنجره های تبلیغاتی به شکل Pop-up برایتان باز می شود : یکی از علائم وجود برنامه های جاسوسی در یک کامپیوتر باز شدن مکرر پنجره های تبلیغاتی روی صفحه نمایش است . اگر به محض روشن کردن کامپیوترتان و حتی بدون اینکه به اینترنت متصل شوید هم این تبلیغات را می بینید کامپیوتر شما مورد حمله برنامه های جاسوسی قرارگرفته است .

 

  2- تنظیمات کامپیوتر تان به هم می خورد . نمی توانید آن را به حالت اولیه برگردانید : برخی برنامه های مغرب این توانایی رادارند که با ورود به یک سیستم صفحه پیش فرض مرورگر اینترنت (web Browser)  را عوض کنند واگر کاربرمجدداً صفحه پیش فرض خود را برای مرورگر گریش انتخاب کند با Restart شدن کامپیوتر دوباره این تنظیمات بهم می خورد .

 3- منوهای جدیدی در مرورگر اینترنت شما ایجاد می شوند : نرم افزار های جاسوسی می توانند نوار ابزارهایی ( toolbar ) به مرورگر اینترنت اضافه کنند . در صورتی که بتوانند این نوار ابزار ها را بردارید با Restart شدن کامپیوتر مجدداً بر روی سیستم تان نصب می شوند .

 



بازدید امروز: 141 ، بازدید دیروز: 5210 ، کل بازدیدها: 13279724
Aviva Web Directory
منتخب از سوی وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران به عنوان سایت برتر در اموزش شبکه و فناوری اطلاعات در سطح کشور و برگزیده شده در بخش ویژه نمایشگاههای رسانه دیجیتال
رویت بهتر این پرتال با مرورگر فایر فاکس